سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با به شهادت رساندن روزانه 30 نفر صورت می‌گیرد
فاجعه انسانی علیه شیعیان در پاراچنار پاکستان
رسانه‌های پاکستان از قتل عام شیعیان بیگناه مناطق شمال غربی پاکستان خبر دادند که حکایت از وقوع یک فاجعه انسانی شدید در این مناطق دارد.
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس، رسانه‌های پاکستانی از به شهادت رسیدن صدها مسلمان شیعه طی حملات نیروهای طالبان و گروههای متحد آنها به مناطق شمال غربی پاکستان طی ماههای گذشته خبر دادند.
بر اساس این گزارش، شبه‌نظامیان مرتبط با طالبان روزانه 25 تا 30 نفر از شیعیان پاراچنار، هنگو و منطقه قبیله‌ای کرم را طی 6 ماه گذشته به شهادت رسانده‌اند.
گزارش‌های رسانه‌های پاکستانی حکایت از این دارد که نیروهای نظامی مستقر در این مناطق به طور معمول برای پایان این حملات وارد عمل نمی‌شوند. بر همین اساس، گروههای حقوق بشر و مذهبی در منطقه "کرم " درباره فاجعه انسانی در مناطق شیعه‌نشین هشدار داده‌اند.
این گروه‌ها تظاهرات‌هایی را در شهرهای مهم پاکستان علیه کشتار شیعیان در کرم ایجنسی و پاراچنار برگزار کرده‌اند.
نیروهای طالبان طی حملات خود افراد غیرنظامی را بارها مورد هدف قرار داده‌اند. با وجود اینکه اکثریت ساکنان منطقه کرم شیعه هستند، اما آنها توسط شبه‌نظامیان مرتبط با طالبان محاصره شده‌اند. این شبه‌نظامیان طی ماه‌های گذشته راهها و جاده‌های منتهی به این مناطق را مسدود کرده‌اند.
شبه‌نظامیان مستقر در این مناطق همچنین کسانی را که برای شیعیان آذوقه فراهم می‌کردند را ربوده یا کشته‌اند.
این در شرایطی است رسانه‌های معتبر پاکستان بارها خواستار وارد عمل شدن نیروهای امنیتی به منظور جلوگیری از کشتار مردم بیگناه شیعه در این مناطق شده‌اند.
همچنین گروههای سنی میانه‌رو در پاکستان بر این باورند که قرار گرفتن 500 هزار شیعه تحت حملات نیروهای طالبان توطئه‌ای علیه کشور پاکستان است.
این در حالی است که حملات هوایی آمریکا به مناطق شمال غربی پاکستان نیز شمار زیادی از غیرنظامیان را به کام مرگ کشانده است.


   مدیر وبلاگ
جواب دادن به شبهه ها
من فردی هستم که خود را نوکر مهدی می نامم عاشق مهدی اما دلش را خیلی شکستم امیدوارم که منتقم آل عبا بیاید و از قاتلین مادر انتقام بگیرد به امید آن روز صلوات...
نویسندگان وبلاگ -گروهی
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :9
کل بازدید : 209084
کل یاداشته ها : 43


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ